Terhin osat on nyt hiottu, öljytty sekä omilla paikoillaan. Moottori on huollettu ja verhot vaihdettu. Samoin pehmusteet saivat uudet kuosit, retropäällisten tilalle.

Makuusopen pehmusteet:

"Ulkotilojen" pehmusteet:

Joutuu nostamaan hattua kaikille ompelijoille, ei ole ihan helppoa hommaa! Tosin minä olen vältellyt ompelukoneita yläasteesta astikka ja silti noista tuli ihan kelvot päälliset. Vähän mielikuvituksesta iskin vetskareita paikalleen ja menihän nekin oikeittapäin! Tulihan sitten tehtyä hieman naisellisempia hommia kuin tuo hiominen ja öljyäminen..

Aseenkäsittely ampumaradalla oli hurjan hauskaa ja jännää. Sain luvan ottaa tuon isännänkin mukaan ammuskelemaan. Minä osuin yhteen kiekkoon ja Jouni ei yhteenkään! Siis kumpa meistä niitä sorsia syksyllä sitten tiputtelee taivahalta?! No ei, mulla oli skeet-piippu haulikossa ja Jounilla metsästyspiippu, syytetään varusteita ;) Enkä minä ekalla kerralla saanut metsästäjäntutkintoa läpi. HÖH! Yksi erhevirhe liikaa.. Mitäs menin muutelemaan (väärentämään) vastauksiani, siis pitäisi luottaa ensivaikutelmaan!

Mökillä emme käyneet työleireilemässä viime viikolla iskän kanssa. Tosin järkkäsin ittelleni sellaisen kotio. Perjantaina ajelimme mopolla Imatralle mummolaan käymään, sieltä Kouvostoliittoon Sihvoloille kylään hakemaan puklua sylin täydeltä! Ihana päivä!

Lauantaina olikin näytelmien päivä. VOI LUOJA, ei ole minun laji! Hermot siellä menee kun Kuisma on alkanut isottelemaan vähän kaikille poijjiille. Voi kun se odottaisi vähän niinkuin näin vuoroaan:

Mutta eihän se sitä tee..

Tässä on Piristeen poijjaat kehässä:

Ei nyt mikään hienoin tyylinäyte, mutta Kuisma on kehittynyt kehäkäyttäytymisessä. Ainakin miun mielestä, muut saavat ajatella ihan mitä haluavat! :D Ja pöydällä Maito Happo:

Okei, kerrotaan se tuloskin. EH tulla tupsahti. Me Lokinkatulaiset olemme tyytyväisiä, kun saa tuollaisilla hörökorvilla tuollaisia tuloksia! Arvostelu löytyy Kuisman menstymisistä, jos joku lukija on Svenska talande bättre folk, niin suomennoksia vastaanotetaan.

Kotona olen hieman tottista askarrellut, möllitoko silmissä siintäen..

Esinenoutoa:

Olen erillaisilla esineillä tuota harjoitellut, kun pelastusjälkikokeessa ei noudeta kapulaa vaan esine.

Ja eksyi se Osku meitin tontillekin:

Kuisma etsii ja haistaa kaverin:

Onneksi natsa ei ossoo kiivetä puuhun!

Huomenna kettuilemaan Ristiinaan ja persjantaina möksälle. Riistakamera on kaksi viikkoa ottanutkin viteokuvaa, jos siellä mitään elukoita on käynyt.. Saakohan niitä tänne pistettyä? Viisaammat neuvokaa jos tierätten asiasta.

Nyt lenkille MARS MARS!

-presös-