Nyt on kakkupohja valmis, tarttee odotella kärsivällisesti että voi tehdä sen synttärikakun loppuun.. Onkohan minusta siihen?! Siis kärsivällisyyteen.. Tänään vaikuttaa hieman huonolta.. Oli ensimmäinen kakkupohja IKINÄ minkä olen tehnyt, yleensä olen tehnyt erilaisia juustokakkuja, ne on minusta helppoja. No kerrankos sitä kokeilee..

Viime viikolla ei tullut paljon kirjoiteltua, olin sen verran ratkiriemukkaalla tuulella. Jos tuo minun keltainen helvetinperkele (anteeksi kielenkäyttöni) olisi kunnossa, niin tämä kotona oleskeleminen ei olisi läheskään niin hankalaa, kun tietäisin että sen kun hyppäisin autoon ja menisin jonnekin. YKSIN, ilman koiria.. Mutta nyt kun se ei toimi, niin tuntuu kuin olisin ns. vankina täällä! Ja kun ei viitsisi koko ajan siivota tai sellaista (kuluu sähköä ja vettä ja ja). Ulkonakin on ollut sen verran kylmä että päivisin ollaan koiruuksien kanssa yksi lenkki tehty, ei niitä viitsi tuossa pihalla palelluttaa..

No, mielenkiinnolla odottelen omaa käyttäytymistäni kun rahani loppuvat kokonaan. Voin muuttua tästä vähän mahdottomasta aivan kauheaksi noidaksi! Anteeksi Jouni jo etukäteen!

Koirista kerron sen verran että Kuisma on kasvanut niin henkisesti että fyysisesti. Silmissä on yläpuolella melkein yhtenäiset kajalit ja alhaalla muutama täplä. Näyttää siltä että sillä olisi roskaa silmissä koko ajan.. Aika lystikäs näky! Kauheasti leikkivät Alman kanssa ja silloin sohvat liikkuvat itsestään sekä varmasti parkettilattia kärsii kynsistä.. Onneksi se ei ihan äskettäin ole hiottu tai mitään.. Olen taas Jounille katkera ja kateellinen; Kuisma syö ja tuhoaa VAIN minun vaatteitani!! Nyt on menetettynä jo kahdet rinulit ja yksi villatakki, seuraavasta villatakista alkavat napit olla hurjan näköiset, näinköhän pysyy ollenkaan kiinni?! MIKSI VAIN MINUN VAATTEET KELPAAVAT SYÖNTIIN?? Minulla niitä on siis huomattavasti vähemmän kuin Jounilla!!

Olen myös päättänyt että tällä viikolla alkaa kevät. Aion vaihtaa keittiöön toiset verhot noiden ruskea-valko-ruudullisten tilalle sekä iskeä pöytään taas sen turkoosin kaitaliinan! Kait se kevät uloskin tulee hetikohta tai ainakin joskus se tulee!!

Sellaista minulla.. Taidan mennä TU:n sivuille tsekkamaan missä tilanteessa niiden hakemusten käsittely on.. Koska olisi rahaa odotettavissa..

Vielä kerran onnea sille työnraatajalle Karhulassa!!

-t-