Onpas tehty ja touhuttu, niin koirien kuin kukkapenkkien ja oman kunnon kanssa!

Kuisman kanssa käytiin ensimmäistä (ja varmaan viimeistä) kertaa näyttelytreeneissä viime viikolla. Siellä mennöö hermot, Kuismalla siis, kun ei ole niin tapahtumarikasta kuis TOKO-treeneissä! Mutta valitettavasti meillä loppuu ne pentutreenit tämän viikon torstaina, mennään loppuhuipennukseksi harjoittelemaan jälkeä pellolle.. Onneksi olen nyt jo Haminan seurakoirakerhonkin jäsen, joten aletaan varmaan käymään niidenkin harjoituksissa.

Kukkapenkeissä on tosiaan käynyt taas kuhina, kiitos minun. Olen kaivanut tien puolelta vuorenkilvet menemään ja löytänyt niille uuden kodinkin! Salaa Jounin nukkuessa kaivoin samaisesta paikasta sellaisen karmaisevan piikikkään pensaankin pois, nyt siellä ei kasva mitään!! Kunnes tilaukseni saapuu perille ja sitten siellä alkaa kasvamaan suloisia ja HIENOJA oranssi-punaisia kukkasia, erilaisia. Tosin meillä ei tuo kaksihaarainen kyllä huomaa ilman erillistä sanomista että olen muutoksia tehnyt, ei tarvi paljon salaa touhuila..

Salilla ollaan alettu käymään, Jouni on minun personalraineri! Minullekin on nyt kuulemma tavoitteet asetettu ja osa salilla käyvistä pojista tulee olemaan minulle kateellisia?!? On ollut ihan hauskaa ja hyväähän se tekee kaikin puolin: MINÄ KIINTEYDYN!! Siinä minun motivaationi siellä käymiseen.

Lauantaina osallistuttiin Susikoskipäräykseen moottoripyörällä. Olin luvannut AKMS:n jäsenenä että menemme liikenteenohjaukseen Haminan tervasaaren risteykseen. Valitettavasti karmera jäi kotiin, tosin niin sateisella ilmalla ei sitä olisi laukusta viitsinyt kaivaakaan pois! Mutta kuvatuksia löytyy varmasti piakkoin AKMS:n (http://www.elisanet.fi/akms/), HamSMK:n (http://www.hamsmk.net/) sekä Susikosken kahvilan (http://www.susikoski.fi/) internet sivuilta! Mainostanpas nähtävästi tässä samalla noitakin kerhoja ja paikkoja!

Eilen äitienpäivän kunniaksi vein Kuisman Haminan Vanhan Raudan pihalle mätsäriin. Saatiin sininen nauha. Onneksi Jouni heitti sinisten kehään mennessä mulle vinkin niin sain kuin sainkin Kuideen kontaktin kehässä ja kulkeminen meni PALJON paremmin! Miksi olen ajatellut että siellä pitää jotenkin korrektisti käyttäytyä?? Loppujen lopuksi sijoituksemme oli sininen pentu neljä, jälleen kerran! Tiistaina taas kokeilemaan onnea!

Mätsärin jälkeen käimme ulos nauttimaan lämpimästä ilmasta:

1242013157_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Almusteri omalla matollaan pihalla.

1242013278_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nostin Kusiman penkille ja siitähän ei sitten noustu pois vaikka oli kuinka kuuma!! Hittimesta!?!

Tänä aamuna koirien huoneessa ihmettelin että onko Alma kadonnut jonnekin kun ei ollut sohvallaan tai lattialla matolla. Mutta sohvan takana on Kuismalle häkki (ei siis kovin iso häkki) ja siellähän se Almusteri olikin! Hieman ahtaannäköiseltähän tuo näytti, mutta rouva oli tyytyväinen:

1242013210_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eikä hajoittanut itseään eikä häkkiä kun kamusi sieltä pihalle! Taisi sohva saada kilpailijan nukkumapaikan suosiosta?!

Ensi lauantaina lähdetäänkin Joroisille Mopot Show:hun hyvien ystäviemme, Paulan ja Karin, kanssa. Onhan se "hieman" HD-painotteinen juhla mutta kyllä me Hondan ja Triumphin kanssa sinne tungetaan! Ensimmäinen kokoontumisajo minulle, vissiin Juonillekin.. Interesting.. Tällaiselta sivulta löytyy motoristeille viikonlopuiksi ohjelmaa, jos kiinnostaa: http://www.sci.fi/~kekku/kokoontumisajot.htm. Myö lähetää ainaki kokeilemaan!!

Sellaista meille tällä hetkellä.

-t-