Kirjoitin äsken kauhean pitkän vuodatuksen ja se katosi kuin taivaan tuuliin!! PE****E!!! Nyt en varmasti saa samanlaista fiilistä kirjoitella..

Kokeillaanpas. Olen naapureiden kiusaksi hakannut mielipuolenlailla lunta/jäätä pois sisäpihamme laatoitukselta, jotta kesä tulisi nopeammin. Tosin tuo viimeöinen lumisade hieman hitastaa tuota asiaa. Aamulla aikaisin (heti kuuden jälkeen) olinkin jo puskemassa kolan kanssa lumia pois, että tilanne kokisi taantuman ja kaikki olisi kuin illalla oli.. Onneksi jo puoli kuudelta oli plussaa!!

Olen hippasen herkkähipiäinen näin työttömänä/rahattomana. Hermostun helposti ja se tunne muuttuu aivan yhtä nopeasti kauheaksi suruksi/masennukseksi, kun tajuan mistä mitättömästä asiasta pillastuin.. Sitten piiskaan itseäni tekemällä raskaita puhdetöitä tai lähtemällä kaupunkiin asti kaupoille, kantojuhtana kannan repullisen (painaa ihan sikana) ostoksia kotiin!!

Yksin Kuismasta on kamalan hankala ottaa kunnollisia seisontakuvatuksia (jätkä ei pysy paikallaan tuon taivaallista sekundia!!), muuta eilen yritin parhaani. Tässä muutama aika hyvä, vaikkei olekaan ihan sivusta otettuja:

Jospa tuo isäntä joku päivä hieman jeesaisi minua tuon asian kanssa.. Niin, ja krovat ovat jälleen kerran teipattu! Kävin eilen apoteekissa hakemassa lissää teippiä (entiset ehtivät loppua), samalla kuin ahin monta laatikollista matolääkettä Almurille.

Perjantaiaamuna irroitamme teipit, jotta minua kuultaisiin koulutuksessa illalla. Lauantaina aamusta 11.00 aloitamme Kaakon käyttökoirien järjestämän pentukoulutuksen. Osallistumme kilpauraa suunnittelevien koirakoiden ryhmään. Eli kevään ajan loppuviikkoisin saamme kunnolla neuvoja (MINÄ SAAN) koulutukseen, joita sitten kotona harjoittelemme.

Tulevana lauantaina olemme myös (MINÄ OLEN) ajattelleet osallistuvamme ensimmäisiin mätsäreihin Kotkan Pasaatissa. Kiire aamuhan siitä tulee mutta kun kotona laittaa kaiken valmiiksi ennen koulutukseenlähtöä niin ehdimme varmasti ilman turhia henkästymisiä! Tuo valkoinenväri vaan on NIIIIIIIN ihana näin loskaisella kelillä, kun maha ei pojalla lenkkien jälkeen (joskus myöskään selkä) ei ole sen värinen.. Yllättynyt

Ja minä mitään kukkasipuleita käynyt hakemassa Robbarista! Kuitenkin siinä pakkauksessa on sellaisia rehuja joita en pihallemme (-ni) halua kasvamaan. Väärän värisiä ja korkuisiakin varmasti!! Kuitenkin hermoheikkoutteni kehittämiseksi, postilaatikkoomme tupsahti viime viikolla viherpeukaloiden kuvasto! Kieli ulkona Se se sitten helpotti kamalan paljon kuokkimishalujani!!!

 

näin on näppylät  -t-