Otsikko on täsmälleen sama kuin inspishaasteessa. Tuo ihania (ja kamalia) muistoja mieleen. Kuitenkin, haasteen aihe kuuluu näin: mino ruma ja karultakin näyttävä asia voi olla oikeastaan aika kaunista - karun kaunista. Kuvaa jotakin karua, mutta kauniisti.

Minulla on "perintönä" vaariltani hänen itsetekemiään puukukkasia. Maalaamattomina ne ovat ottaneet kosteutta ilmasta ja sitten kuivuneet taas, eli ovat rosoisia, täynnä halkeamia mutta pysyneet kasassa. Ja hankalina pyyhkiä, ne ovat myös pölyisiä. Mutta minusta juuri näistä syistä karun kauniita:

Ja miksi otsikko tuo hyviä ja huonoja muistoja, on se että minulla on tänne Lokinkadulle muuttaessani ollut pieni sekarotuinen töpöhäntäinen koira nimeltä Karu. Oma Virolainen koirani jonka nimi suomeksi oli Karhu. Olento joka pelkäsi kaikkia maailman ihmisiä (paitsi minua) ja koiria, alapurennalla varustettu sinnikäs sissi, jonka jouduin lopettamaan kolmevuotiaana. Juuri kun tämä kyseinen alahammaseläin oli alkanut suhtautua maailmaan avoimemmin mielin. Ja vaikka haasteissa ei ole kyse menneistä kuvista vaan tuoreista, omaksi ilokseni pistän pari kuvaa myös omasta kauniista Karustani:

Vieläkin ikävöin pientä neekerihuultani

Tänään on tarkoitus lähteä illanistujaisiin/tupareihin Pyhtäälle. Jounin tytär tulee hoitamaan koiria poikaystävänsä kanssa. Helpotuksekseni minun enemy number one, Markku sakemanni, on viety hoitoon kanssa. Markku-poika se vihaa minua ylikylän paljon ja mietin jo millä herkuilla minä sen eläimen saan edes sietämään läsnäoloani.. Nyt ei tarvitse. HUH!

Seuraavalle viikonlopulle olen kutsunut kaasot askarteluiltamiin ja bestmanit siinä samalla saunomaan ja istumaan iltaa. Saisimme mahdollisesti keskusteltua porukassa kaikkea häihin liittyvää asiaa sekä jaettua kaikkea tietoa mitä meillä jo on aikatauluista, kuljetuksista jne jne.

"Tiina on niin onnellinen, hän menee naimisiin" Vaikken ole trinsessahäitä koskaan halunnut, niin kyllähän näissäkin jonkin verran tätä tekemistä on ollut ja kustannuksia. Mutta toivomme että kaikki on sitten sen arvoista!

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille! Minä toivon omasta puolestani että pakkaset hellittää ja kevät tulisi HYVINHYVIN nopeasti ainakin tänne Lokinkadulle!

-t-