Nyt on saatu hakuhommeleissa maastotreenitkin käyntiin. Jokainen koirakko on kehittynyt tauon aikana, eli todistettavasti tauko tekee hyvää. Kaikilla on huima motivaatio ja into kehittyä ja sitä on aina hienoa seurata! Ensimmäiset treenit sattuivat mitä kauneimpana ilmana Pyhtään landella ja siellä oli mulla kamera matkassa, jolla kuvasi yksi sun toinen ihminen..

Tuuli ja Sirius:

Jaana ja Tuuma:

Eeva ja Curro:

Aki ja Rambo:

Minä ja Kuisma:

Laura ja Rocky:

Jaana ja Athos:

Marika ja Helvi:

Niina ja Saku:

Minä ja Otto:

Janne ja Uuno:

Omat koirat ainakin on kehittynyt tosi kivasti niin tottiksessa kuin maastossakin. Kuismaan olen eritoten tyytyväinen!

Sitten pidin töistä omaa lomaa ja lähdin kahden ihanan miehen kanssa päiväretkelle. Veljeni leijonamieli soitteli pyytääkseen mukaan Imatralle mummolaan hänen ja veljenpoikani Maxin kanssa. Eihän sellaisesta tarjouksesta voi kieltäytyä! Niin kiltti pikkupoika, jota tätsy sai nunnuttaa koko päivän!

Mahtava reissu, tykkäsin kovasti ja niin olin hyvällä tuulella pitkään tämän ansiosta!

Nyt Jounikin on hakenut itselleen "uuden" auton. Meillä on johtotähti! Kunhan joku hakisi pois tuon Obelixin niin olisin äärimmäisen tyytyväinen..

Vielä on kaksi kuukautta hääpäiväänkin ja on mennyt treenien tiimellyksessä monen monta päivää etten ole koko asiaa edes ajatellut! Ensi lauantaina mennään tyttöjen tämän asian tiimoilta shoppailemaan..

-tiina-