Olipas se viikonloppu! Selkä ja pakarat tietävät kyllä harrastaneensa Silmänisku

Jouni armaani ei saanut keskiviikontaina syntymäpäivälahjaa minulta, koska olin suunnitellut salaa lauantaille ohjelmaa.. Meille oli yhdeksi varattu ratsastustunti Ravijärven hevostallilta Virojoelta ja illaksikin oli tekemistä.

Ratsastus oli hauskaa, molempien mielestä! Jounihan on ollut 5-vuotiaana hevosen selässä joten tämä oli uusi kokemus hänelle. Olin ajatellut etten halua antaa lahjaksi mitään materiaa vaan kokemuksen! Taisi mennä nappiin?! Meille oli varattuna kaksi isoa (säkä n. 180 senttiä) hevosta. Minulla ei ollut koko aikana taluttajaa (ajattelin pystyväni pitämään Kraaterin aitojen sisäpuolella) ja Jounillakin vain hyvin vähän aikaa. Hieman ne meille vikuroivat, mutta selvisimme voittajina! Tunnin jälkeen "jouduimme" viemään hepat pilttuisiin ja vaihtamaan niille hengailuvarusteet päälle (satlut ja suitset pois ja loimi tilalle). Tässä armaani oman hevosensa selässä:

Kotona laitoin saunan lämpiämään ja sen aikana valmistelin ruoat uunia vaille valmiiksi. Saunassa muutama olunen ja ruoan laittoon. Yhdet illan vieraista Jouni oli arvannut jo, olin kuulemma sen verran siivoillut tietokone/vierashuonetta ettei ollut hankala arvata Paulan ja Karin tulemista. Mutta seuraavista hänellä ei ollut mitään käsitystä! Kiitoksia Jyri, Mia, Make ja Johanna illanistujaisista ja kisailuista (kuten myös Paula ja Kari), oli erittäin mukavaa olla hyvässä seurassa! Käväisimme myö Haminan yössä seurahuoneella, muutaman tunnin jälkeen lähdimme kotiin kebab- ja pitsa-annoksien kera..

Sunnuntai menikin sitten löhöillessä. Ihmeellistä kyllä, vaikka harjoitusta puuttuu, ei ollut paha olo. Saunan jälkeen tosin alkoi ramasemaan sen verran että torkut piti ottaa!

No, nyt on minun vuoroni odotella ensi viikonloppua, minulle on kuulemma suunniteltu jotain menoa lauantaille! Perjantainahan aloitan Kuismakkeen kanssa pentukoulutuksen Kaakon käyttökoirien avustuksella.

-t-